Počet záznamov: 1  

Vplyv pandémie COVID-19 na marketingové riadenie firmy

  1. Názov Vplyv pandémie COVID-19 na marketingové riadenie firmy : diplomová práca
    Autorské údajeRadoslav Kasan, školiteľ: Mária Hasprová
    Autor Kasan Radoslav
    Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 60 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920782

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce774.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.