Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingového prostredia na správanie spotrebiteľa

  1. Názov Vplyv marketingového prostredia na správanie spotrebiteľa : diplomová práca
    Autorské údajeBarbora Prušková, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Prušková Barbora
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920773

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha130.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.