Počet záznamov: 1
Vplyv marketingového prostredia na správanie spotrebiteľa
Názov Vplyv marketingového prostredia na správanie spotrebiteľa : diplomová práca Autorské údaje Barbora Prušková, školiteľ: Marína Korčoková Autor Prušková Barbora Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 80 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 920773
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 130.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1