Počet záznamov: 1  

Moderný marketingový výskum a jeho uplatnenie v organizácii

  1. Názov Moderný marketingový výskum a jeho uplatnenie v organizácii : diplomová práca
    Autorské údajeMatej Augustín, školiteľ: Naqibullah Daneshjo
    Autor Augustín Matej
    Ďalší autori Daneshjo Naqibullah (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920764

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.5 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.