Počet záznamov: 1  

Produkt ako strategický prvok marketingového mixu v ekonomicky silnom podniku

  1. Názov Produkt ako strategický prvok marketingového mixu v ekonomicky silnom podniku : diplomová práca
    Autorské údajeMária Kolumberová, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Kolumberová Mária
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 65 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920756

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.