Počet záznamov: 1  

Digitálna marketingová komunikácia a jej vplyv na spotrebiteľské správanie detí a mládeže

  1. Názov Digitálna marketingová komunikácia a jej vplyv na spotrebiteľské správanie detí a mládeže : diplomová práca
    Autorské údajeSimona Hránková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Hránková Simona
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 61 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920753

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha228.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce649.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.