Počet záznamov: 1
Neuromarketing ako nástroj pre vytvorenie efektívnej marketingovej komunikácie
Názov Neuromarketing ako nástroj pre vytvorenie efektívnej marketingovej komunikácie : diplomová práca Autorské údaje Filip Spevár, školiteľ: Janka Kopaničová Autor Spevár Filip Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 85 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 920731
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 932.9 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 5.4 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1