Počet záznamov: 1  

Neuromarketing ako nástroj pre vytvorenie efektívnej marketingovej komunikácie

  1. Názov Neuromarketing ako nástroj pre vytvorenie efektívnej marketingovej komunikácie : diplomová práca
    Autorské údajeFilip Spevár, školiteľ: Janka Kopaničová
    Autor Spevár Filip
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 85 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920731

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha932.9 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce5.4 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.