Počet záznamov: 1  

Marketingové aktivity rodinných podnikov v cestovnom ruchu ako nástroj na zvýšenie ich konkurencieschopnosti

  1. Názov Marketingové aktivity rodinných podnikov v cestovnom ruchu ako nástroj na zvýšenie ich konkurencieschopnosti : diplomová práca
    Autorské údajeElisabeth Barnášová, školiteľ: Monika Naďová Krošláková
    Autor Barnášová Elisabeth
    Ďalší autori Naďová Krošláková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 73 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra921062

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce11.6 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.