Počet záznamov: 1
Netnografia ako nástroj identifikovania marketingových príležitostí
Názov Netnografia ako nástroj identifikovania marketingových príležitostí : (prehľadová štúdia) : diplomová práca Autorské údaje Monika Tisoňová, školiteľ: Janka Kopaničová Autor Tisoňová Monika Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 67 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 920720
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 879.6 KB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1