Počet záznamov: 1  

Faktory internetového obchodu ovplyvňujúce spokojnosť zákazníka

  1. Názov Faktory internetového obchodu ovplyvňujúce spokojnosť zákazníka : diplomová práca
    Autorské údajeBoris Jurči, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Jurči Boris
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 74 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920704

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.