Počet záznamov: 1
Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu
Názov Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar Zdrojový dokument ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 33, č. 1 (2022), s. 4-15. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá koncepcie * univerzity * pedagogika * štúdium doktorandské * učitelia * vedenie ľudí * myslenie kritické * rozvoj vedecký Anotácia Komplexný súbor koncepčných prístupov školiteľa k vedeniu doktorandov. Hlavné identifikované koncepcie: funkčná koncepcia - dôraz na ukladanie a kontrolu úloh v zmysle projektového manažmentu; vzdelávacia koncepcia - orientácia na začlenenie doktoranda do akademickej obce v určitej disciplíne; koncepcia kritického myslenia - analýza a kritické posúdenie svojej práce doktorandom; koncepcia rozvoja nezávislosti - podpora samostatnosti a rozvoja osobnosti doktoranda; koncepcia tvorby vzťahu - na báze "rodičovského" a priateľského vzťahu. Pre skvalitnenie práce s doktorandmi je prínosné poznať pozitíva a riziká každého z analyzovaných koncepčných prístupov. Báza dát ČLÁNKY Archív EPC E22 00158-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
článok
Počet záznamov: 1