Počet záznamov: 1  

Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu

  1. Názov Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar
    Zdrojový dokument ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 33, č. 1 (2022), s. 4-15. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá koncepcie * univerzity * pedagogika * štúdium doktorandské * učitelia * vedenie ľudí * myslenie kritické * rozvoj vedecký
    AnotáciaKomplexný súbor koncepčných prístupov školiteľa k vedeniu doktorandov. Hlavné identifikované koncepcie: funkčná koncepcia - dôraz na ukladanie a kontrolu úloh v zmysle projektového manažmentu; vzdelávacia koncepcia - orientácia na začlenenie doktoranda do akademickej obce v určitej disciplíne; koncepcia kritického myslenia - analýza a kritické posúdenie svojej práce doktorandom; koncepcia rozvoja nezávislosti - podpora samostatnosti a rozvoja osobnosti doktoranda; koncepcia tvorby vzťahu - na báze "rodičovského" a priateľského vzťahu. Pre skvalitnenie práce s doktorandmi je prínosné poznať pozitíva a riziká každého z analyzovaných koncepčných prístupov.
    Báza dátČLÁNKY
    Archív EPCE22 00158-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.