Počet záznamov: 1  

Cross-cultural Factors in Intercultural Marketing and Branding

  1. Názov Cross-cultural Factors in Intercultural Marketing and Branding : bakalárska práca
    Autorské údajeMiriam Doľacká, školiteľ: Ildikó Némethová
    Autor Doľacká Miriam
    Ďalší autori Némethová Ildikó (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra interkultúrnej komunikácie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra923585

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce680.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.