Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia – uvedenie nového produktu na trh

  1. Názov Marketingová stratégia – uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca
    Autorské údajeMiriam Firdová, školiteľ: Jozef Gajdoš
    Autor Firdová Miriam
    Ďalší autori Gajdoš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2022. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra923290

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha165.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha274.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.