Počet záznamov: 1  

Marketing digitálnych verejných priestorov

  1. Názov Marketing digitálnych verejných priestorov : diplomová práca
    Autorské údajeMarek Karhut, školiteľ: Matej Hudák
    Autor Karhut Marek
    Ďalší autori Hudák Matej (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra kvantitatívnych metód
    Vydavateľské údajeKošice, 2022. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra923425

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.