Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia podniku pri vstupe na zahraničný trh

  1. Názov Marketingová stratégia podniku pri vstupe na zahraničný trh : diplomová práca
    Autorské údajeSoňa Hlavatá, školiteľ: Jozef Zuzik
    Autor Hlavatá Soňa
    Ďalší autori Zuzik Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2022. - 78 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra923293

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.