Počet záznamov: 1  

Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa

  1. Názov Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : bakalárska práca
    Autorské údajePatrik Lisičan, školiteľ: Veronika Vančo Véghová
    Autor Lisičan Patrik
    Ďalší autori Véghová Vančo Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra ekonómie
    Univerzita Komenského v Bratislave . Právnická fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 59 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920402

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.