Počet záznamov: 1  

Moderné marketingové prístupy a ich aplikácia v podmienkach vybraného podniku

  1. Názov Moderné marketingové prístupy a ich aplikácia v podmienkach vybraného podniku : diplomová práca
    Autorské údajeAlexandra Heltková, školiteľ: Dana Hrušovská
    Autor Heltková Alexandra
    Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra922378

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha230.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.