Počet záznamov: 1  

CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi

  1. Názov CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi : bakalárska práca
    Autorské údajeVeronika Kaderábeková, školiteľ: Andrea Čambalíková
    Autor Kaderábeková Veronika
    Ďalší autori Čambalíková Andrea (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra922520

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce672.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.