Počet záznamov: 1  

Moderné marketingové stratégie a ich aplikácia v prípade vybraného developerskeho projektu

  1. Názov Moderné marketingové stratégie a ich aplikácia v prípade vybraného developerskeho projektu : bakalárska práca
    Autorské údajeViktória Kuchariková, školiteľ: Miroslav Uhliar
    Autor Kuchariková Viktória
    Ďalší autori Uhliar Miroslav (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra922321

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha180.5 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.4 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.