Počet záznamov: 1
Analýza marketingového prostredia ako východisko tvorby odbytovej stratégie podniku
Názov Analýza marketingového prostredia ako východisko tvorby odbytovej stratégie podniku : diplomová práca Autorské údaje Karin Antálková, školiteľ: Katarína Grančičová Autor Antálková Karin Ďalší autori Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 71 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 922369
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1