Počet záznamov: 1
Aplikácia inovatívnych metód medzinárodnej marketingovej komunikácie - digitálneho marketingu v podnikateľských stratégiách firiem
Názov Aplikácia inovatívnych metód medzinárodnej marketingovej komunikácie - digitálneho marketingu v podnikateľských stratégiách firiem : bakalárska práca Autorské údaje Lucia Supeková, školiteľ: Otília Zorkóciová Autor Supeková Lucia Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 52 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 920921 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
kniha
Počet záznamov: 1