Počet záznamov: 1  

Aplikácia inovatívnych metód medzinárodnej marketingovej komunikácie - digitálneho marketingu v podnikateľských stratégiách firiem

  1. Názov Aplikácia inovatívnych metód medzinárodnej marketingovej komunikácie - digitálneho marketingu v podnikateľských stratégiách firiem : bakalárska práca
    Autorské údajeLucia Supeková, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Supeková Lucia
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 52 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920921
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.