Počet záznamov: 1  

Realitný trh v čase pandémie vo vzťahu k spotrebiteľskému marketingu

  1. Názov Realitný trh v čase pandémie vo vzťahu k spotrebiteľskému marketingu : bakalárska práca
    Autorské údajeOliver Ostrihoň, školiteľ: Michal Vávra
    Autor Ostrihoň Oliver
    Ďalší autori Vávra Michal (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 62 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920639

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce5.9 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.