Počet záznamov: 1
Sociálne siete a ich využitie v marketingu vybranej obchodnej spoločnosti
Názov Sociálne siete a ich využitie v marketingu vybranej obchodnej spoločnosti : bakalárska práca Autorské údaje Veronika Dojčárová, školiteľ: Mária Hasprová Autor Dojčárová Veronika Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 67 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 920601
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 19.9 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1