Počet záznamov: 1  

Dizajn ako kľúčový faktor diferenciácie v podnikoch cestovného ruchu

  1. Názov Dizajn ako kľúčový faktor diferenciácie v podnikoch cestovného ruchu : bakalárska práca
    Autorské údajeSimona Kováčová, školiteľ: Renáta Ševčíková
    Autor Kováčová Simona
    Ďalší autori Ševčíková Renáta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920621

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce6.5 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.