Počet záznamov: 1  

Vplyv COVID-19 na globálny marketing

  1. Názov Vplyv COVID-19 na globálny marketing : bakalárska práca
    Autorské údajeMatúš Frištik, školiteľ: Tatiana Sluka
    Autor Frištik Matúš
    Ďalší autori Sluka Tatiana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 45 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920877

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce686.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.