Počet záznamov: 1  

Marketing kultúrneho podujatia

  1. Názov Marketing kultúrneho podujatia : bakalárska práca
    Autorské údajeAlexandra Buchlovičová, školiteľ: Katarína Ožvoldová
    Autor Buchlovičová Alexandra
    Ďalší autori Ožvoldová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 45 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920592

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.9 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.