Počet záznamov: 1  

Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography

  1. Názov Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography
    Preklad názvuNeuromarketingový výskum metódou elektroencefalografie
    Autorské údajeMichael Šášky
    Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 1 (2022), s. 114-125 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * metódy diagnostické * výskum
    AnotáciaVyužitie a potenciál metód elektroencefalografie v neuromarketingovom výskume. Výhody a prínosy tejto metódy a predpoklady na jej použitie. Neuromarketingový výskum pomocou technológie EEG. Proces pripojenia zariadení EEG Bitbrain Diadem pre neuromarketing výskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00199-008, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF262.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.