Počet záznamov: 1  

Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky

  1. Názov Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky
    Súbežný názovBrand Management Strategies as a Brand Building Tool
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 14, č. 1 (2022), s. 16-21 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá manažment strategický * budovanie značky * značky * marketing
    AnotáciaVýznam problematiky značiek v modernom marketingu. Charakteristika tvorby stratégií a možná segmentácia. Strategický manažment značky z troch rovín - z pohľadu trhu, zákazníka a podniku. Tvorba a typy značkových stratégií, adaptívne stratégie a značkové normostratégie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00204-003, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF179.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.