Počet záznamov: 1  

Market Position Strategies: Market Leades' Strategies

  1. Názov Market Position Strategies: Market Leades' Strategies
    Preklad názvuStratégie postavenia na trhu: Stratégie lídrov na trhu
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 14, č. 1 (2022), s. 22-27 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing strategický * rozhodovanie strategické * trh * lídri
    AnotáciaSkúmanie, charakteristika a systematizovanie možných štandardných stratégií pre lídrov na trhu. Udržanie podielu na trhu, zvyšovanie podielu na trhu a zvyšovanie množstva na trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00204-004, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF168.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.