Počet záznamov: 1  

Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research

  1. Názov Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research
    Preklad názvuStratégia etického prístupu v neuromarketingu z hľadiska marketingového výskumu
    Autorské údajeRóbert Hula
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 51, č. 2 (2022), s. 105-128. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X
    DOI 10.53465/ER.2644-7185.2022.2.105-128
    PoznámkyI-22-107-00
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * neuroveda * výskum marketingový * etika * prieskum trhu * Slovensko
    AnotáciaNeuromarketing a jeho miesto v marketingovom výskume. Tradičné metódy marketingového výskumu v porovnaní s neuromarketingovými metódami. Etický prístup v neuromarketingu. Neuromarketingový výskum v podmienkach Slovenskej republiky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00227-003, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF378.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.