Počet záznamov: 1  

Vybrané prístupy k technológiám politického marketingu

  1. Názov Vybrané prístupy k technológiám politického marketingu
    Autorské údajeDušan Štrauss
    Autor Štrauss Dušan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 2 (2022), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing politický * komunikácia marketingová * politika * sloboda
    AnotáciaPolitická sloboda, sloboda slova a popis vybraných prístupov k technológiám politického marketingu - prístup veľkých, stredných a malých segmentov elektorátu. Prístup závislý od zvolenej stratégie a cieľovej skupiny, ktorú chceme získať. Prístup generovania konfliktných línií - tradičné a novo generované konfliktné línie. Prístup personalizácie a obsahu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.