Počet záznamov: 1
Vybrané prístupy k technológiám politického marketingu
Názov Vybrané prístupy k technológiám politického marketingu Autorské údaje Dušan Štrauss Autor Štrauss Dušan Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 2 (2022), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing politický * komunikácia marketingová * politika * sloboda Anotácia Politická sloboda, sloboda slova a popis vybraných prístupov k technológiám politického marketingu - prístup veľkých, stredných a malých segmentov elektorátu. Prístup závislý od zvolenej stratégie a cieľovej skupiny, ktorú chceme získať. Prístup generovania konfliktných línií - tradičné a novo generované konfliktné línie. Prístup personalizácie a obsahu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
článok
Počet záznamov: 1