Počet záznamov: 1  

Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels

  1. Názov Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels
    Preklad názvuEtnocentrické tendencie spotrebiteľského správania a ich vplyv na vnímanie privátnych značiek
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 1-9 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022 / Antal Jarolím ; Bič Josef ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113
    DOI 10.18267/pr.2022.kre.2454.1
    PoznámkyI-22-104-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * značky privátne * prieskum * metódy matematicko-štatistické * analýzy * Slovensko
    AnotáciaMeranie spotrebiteľského etnocentrizmu, meranie vnímania privátnej značky, skúmanie vzťahu medzi spotrebiteľským etnocentrizmus a vnímaním privátnych značiek a identifikácia spotrebiteľských segmentov na základe vnímanie privátnych značiek a spotrebiteľského etnocentrizmu. Pri skúmaní boli použité rôzne filozoficko-vedecké metódy (analýza, syntéza, vedecká abstrakcia, metóda zovšeobecňovania a iné) a štatisticko-matematické metódy (metódy deskriptívnej štatistiky, korelačná a zhluková analýza). Etnocentrizmus a jeho vplyv na postoj k privátnym značkám. Uplatnenie etnocentrizmu v oblasti marketingu pri tvorbe kampaní, pri propagácii domácich produktov, strategickom plánovaní firiem a brandingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00246-008, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF198.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.