Počet záznamov: 1  

Politický marketing a sport: systémové aspekty

  1. Názov Politický marketing a sport: systémové aspekty
    Autorské údajeBohumír Štědroň
    Autor Štědroň Bohumír
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 2 (2022), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing politický * nástroje marketingové * šport * internet * médiá sociálne
    AnotáciaZákladné etapy vývoja politického marketingu - Staroveký Rím, kníhtlač, rádio, televízia a internet. Politický marketing a šport. Prognózy a vízie do budúcnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.