Počet záznamov: 1  

Nábor v době krize

  1. Názov Nábor v době krize
    Autorské údajePetra Nulíčková
    Autor Nulíčková Petra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 2 (2022), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá trh práce * úväzok pracovný * koronakríza * zamestnanci * zamestnanie * prepúšťanie pracovníkov
    AnotáciaStav pracovného trhu počas a po koronakríze v Českej republike. Pracovné obory s najväčším dopytom a spôsoby hľadania uchádzačov o prácu. Dáta zo StartupJobs. Typy pracovných úväzkov a benefity.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.