Počet záznamov: 1
Perceived Usefulness of Various Types of Customer Feedback Viewed By Managers of SMEs in the Czech Republic
Názov Perceived Usefulness of Various Types of Customer Feedback Viewed By Managers of SMEs in the Czech Republic Preklad názvu Vnímaná užitočnosť rôznych typov spätnej väzby od zákazníkov z pohľadu manažérov malých a stredných podnikov v Českej republike Autorské údaje Petr Čížek, Veronika Zemanová Autor Čížek Petr Spoluautori Zemanová Veronika Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 19, č. 2 (2022), s. 21-34 online. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2022. ISSN 2454-1028 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnik malý * podnik stredný * zákazníci * väzba spätná * manažéri * Česko Anotácia Rôzne prístupy k spätnej väzbe zákazníkov na produkt a jeho vnímanej užitočnosti v súvislosti s malými a strednými podnikmi. Vnímanie užitočnosti zákazníckej spätnej väzby vo všeobecnosti. Korelácia medzi všeobecným pohľadom a individuálnymi prístupmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 434 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1