Počet záznamov: 1  

Perceived Usefulness of Various Types of Customer Feedback Viewed By Managers of SMEs in the Czech Republic

  1. Názov Perceived Usefulness of Various Types of Customer Feedback Viewed By Managers of SMEs in the Czech Republic
    Preklad názvuVnímaná užitočnosť rôznych typov spätnej väzby od zákazníkov z pohľadu manažérov malých a stredných podnikov v Českej republike
    Autorské údajePetr Čížek, Veronika Zemanová
    Autor Čížek Petr
    Spoluautori Zemanová Veronika
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 19, č. 2 (2022), s. 21-34 online. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2022. ISSN 2454-1028
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnik malý * podnik stredný * zákazníci * väzba spätná * manažéri * Česko
    AnotáciaRôzne prístupy k spätnej väzbe zákazníkov na produkt a jeho vnímanej užitočnosti v súvislosti s malými a strednými podnikmi. Vnímanie užitočnosti zákazníckej spätnej väzby vo všeobecnosti. Korelácia medzi všeobecným pohľadom a individuálnymi prístupmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF434 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.