Počet záznamov: 1  

Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia

  1. Názov Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia
    Autorské údajeRebeka Štefánia Koleňáková
    Autor Koleňáková Rebeka Štefánia
    Zdrojový dokument Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 11, č. 1 (2022), s. 23-26. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 1805-0638
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá vzdelávanie * myslenie kritické * žiaci * študenti * učitelia * metódy
    AnotáciaNízka úroveň kritického myslenia žiakov a študentov na Slovensku na základe výsledkov medzinárodných meraní a výskumov. Stratégie rozvoja hodnotiaceho myslenia ako determinant rozvoja kritického myslenia. Formovanie a rozvíjanie kritického myslenia u žiakov prostredníctvom cieľavedomých a systematicky aplikovaných metód a stratégií, čím učiteľ zabezpečí predpoklady na úspešnú adaptáciu každého žiaka do spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF375.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.