Počet záznamov: 1  

Marketingový koncept Market-Pack ako inovatívna a jedinečná technika marketingovej komunikácie

  1. Názov Marketingový koncept Market-Pack ako inovatívna a jedinečná technika marketingovej komunikácie
    Autorské údajeMiriam Olšiaková
    Autor Olšiaková Miriam
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií.. Č. 45 (2022), s. 16-20. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2022. ISSN 1337-7094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * inovácia * konkurencieschopnosť * stratégia marketingová * reklama * zákazníci * Japonsko
    AnotáciaVysvetlenie podstaty marketingového konceptu Market-Pack, ktorý je rozšírený v Japonsku. Market-Pack ako jedna z inovatívnych foriem marketingu - ide jedinečnú techniku marketingu papierových vreckoviek, ktorá predstavuje v Japonsku fenomén. Koncepcia Market-Pack spočíva v tom, že spoločnosti vyrábajú malé balenia vreckoviek, na ktorých je už priamo zapracovaná určitá reklamná kampaň.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 45

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF249.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.