Počet záznamov: 1
Marketingový koncept Market-Pack ako inovatívna a jedinečná technika marketingovej komunikácie
Názov Marketingový koncept Market-Pack ako inovatívna a jedinečná technika marketingovej komunikácie Autorské údaje Miriam Olšiaková Autor Olšiaková Miriam Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií.. Č. 45 (2022), s. 16-20. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2022. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * inovácia * konkurencieschopnosť * stratégia marketingová * reklama * zákazníci * Japonsko Anotácia Vysvetlenie podstaty marketingového konceptu Market-Pack, ktorý je rozšírený v Japonsku. Market-Pack ako jedna z inovatívnych foriem marketingu - ide jedinečnú techniku marketingu papierových vreckoviek, ktorá predstavuje v Japonsku fenomén. Koncepcia Market-Pack spočíva v tom, že spoločnosti vyrábajú malé balenia vreckoviek, na ktorých je už priamo zapracovaná určitá reklamná kampaň. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 45
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 249.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1