Počet záznamov: 1
The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption
Názov The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption Preklad názvu Vplyv atribútov, nesúvisiacich s produktom na spotrebu mediálnych značiek Autorské údaje Linda Saulite, Deniss Ščeulovs, František Pollák Autor Saulite Linda Spoluautori Ščeulovs Deniss Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Journal of Open Innovation : Technology, Market, and Complexity. Vol. 8, no. 3 (2022), pp. 2-26 online. - Basel : MDPI. ISSN 2199-8531 DOI 10.3390/joitmc8030105 Poznámky Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá značky * médiá * médiá sociálne * hodnota * vlastnosti tovaru úžitkové * vlastnosti výrobkov úžitkové * spotrebitelia * mládež Anotácia Dôležitosť a úloha atribútov značky, ktoré nesúvisia s produktom, napr. používateľské snímky v rámci obsahu miestnych spravodajských médií mladšími osobami vo veku 15–24 rokov. Vplyv asociácie mediálnych značiek na spotrebu obsahu a angažovanosť. Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00261-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.7 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1