Počet záznamov: 1  

The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption

  1. Názov The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption
    Preklad názvuVplyv atribútov, nesúvisiacich s produktom na spotrebu mediálnych značiek
    Autorské údajeLinda Saulite, Deniss Ščeulovs, František Pollák
    Autor Saulite Linda
    Spoluautori Ščeulovs Deniss
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Journal of Open Innovation : Technology, Market, and Complexity. Vol. 8, no. 3 (2022), pp. 2-26 online. - Basel : MDPI. ISSN 2199-8531
    DOI 10.3390/joitmc8030105
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá značky * médiá * médiá sociálne * hodnota * vlastnosti tovaru úžitkové * vlastnosti výrobkov úžitkové * spotrebitelia * mládež
    AnotáciaDôležitosť a úloha atribútov značky, ktoré nesúvisia s produktom, napr. používateľské snímky v rámci obsahu miestnych spravodajských médií mladšími osobami vo veku 15–24 rokov. Vplyv asociácie mediálnych značiek na spotrebu obsahu a angažovanosť.
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00261-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.