Počet záznamov: 1  

Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov

  1. Názov Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov
    Súbežný názovThe Role of Destination Management Organizations in Achieving Visitor Satisfaction
    Autorské údajeLenka Dzúriková, Vanda Maráková
    Autor Dzúriková Lenka
    Spoluautori Maráková Vanda
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 55, č. 1 (2022), s. 17-27. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2022. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ukazovatele * ruch cestovný * spokojnosť zákazníkov * manažment * organizácie
    AnotáciaLiterárny prehľad o úlohe organizácií destinačného manažmentu pri dosahovaní spokojnosti návštevníkov. Určenie ukazovateľov spokojnosti návštevníkov, ktoré je možné aplikovať v podmienkach slovenských destinácií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.