Počet záznamov: 1  

Marketing Management Risks of Online Business: Taxonomy, Verification and Assessment

  1. Názov Marketing Management Risks of Online Business: Taxonomy, Verification and Assessment
    Preklad názvuRiziká marketingového manažmentu v online podnikaní: taxonómia, overovanie a hodnotenie
    Autorské údajeAlona Natorina, Mykola Butko
    Autor Natorina Alona
    Spoluautori Butko Mykola
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 192, no. 7-8 (2021), s. 137-147. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V192-11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá manažment * marketing * riziko * riadenie rizík * podnikanie elektronické * transformácia digitálna * Ukrajina
    AnotáciaRozvoj online podnikania v kontexte digitálnej transformácie. Riziká marketingového manažmentu online podnikania v kontexte digitálnej transformácie. Implementácia nových prístupov k riešeniu podnikateľských problémov v dôsledku rozvoja digitálnej transformácie. Vyvíjanie a testovanie aplikovaných nástrojov na efektívne riadenie rizík online podnikania. Eliminácia rizík online podnikania prostredníctvom vytvorenia inteligentného bezpečnostného IT systému. Online podnikanie ukrajinských maloobchodníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 7-8

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.