Počet záznamov: 1  

Designing Holistic and Sustainable Educational Development

  1. Názov Designing Holistic and Sustainable Educational Development
    Súbežný názovA Case Study of University of Economics in Bratislava
    Preklad názvuNávrh holistického a dlhodobo udržateľného systému profesijného rozvoja: prípadová štúdia Ekonomickej univerzity v Bratislave
    Autorské údajeJaromír Novák
    Autor Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Zdrojový dokument R&E source : Open Online Journal for Research and Education. Special issue 24 (July 2022), pp. 42-48 online. - Baden : Redaktion R&E-SOURCE. ISSN 2313-1640
    DOI 10.53349/resource.2022.iS24.a1108
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRakúsko
    Heslá rozvoj pracovníkov * rozvoj profesijný * vzdelávanie * vzdelávanie dospelých * vzdelávanie vysokoškolské * učitelia * pedagogika * hodnotenie práce * hodnotenie pracovníkov * kurzy * študenti * odmeňovanie * odmeny
    AnotáciaRozvoj vzdelávania na univerzitách by mal pedagógom pomáhať robiť ich vyučovanie kontinuálne efektívnejším povedením študentov k lepšiemu učeniu. Systém rozvoja vdelávania má byť založený najmenej na troch pilieroch, ktoré vedú k zvýšeniu informovanosti pedagogiky. Tá sa deje prostredníctvom rozhovorov učiteľov s cieľom zlepšiť vzdelávanie študentov, kurzy rozvoja vzdelávania pre vysokoškolských pedagógov, spätné hodnotenia výučby študentmi a odmeňovanie vynikajúcich vysokoškolských pedagógov. Tri piliere sa prezentujú v prípadovej štúdii Ekonomickej univerzity v Bratislave, v Erasme+. Pilotovali sa v šk. roku 2021-2022.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00291-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF301.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.