Počet záznamov: 1  

Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic

  1. Názov Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic
    Preklad názvuZákladné faktory pre budovanie vzťahov so zákazníkmi na Facebooku: dôkazy z Českej republiky
    Autorské údajeOttó Bartók, Jana Matošková
    Autor Bartók Ottó
    Spoluautori Matošková Jana
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 2 (2022), s. 134–151. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2022-2-009
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá vzťahy so zákazníkmi * siete sociálne * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zamestnancov * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaIdentifikácia faktorov súvisiacich s Facebook profilom podniku, ktorý ovplyvňuje spokojnosť a lojalitu zákazníkov v elektronickom obchode. Využitie netradičných faktor ako sebaúčinnosť či bezpečnosť dát. Výsledky dotazníkového prieskumu sú modelované prostredníctvom štrukturálnych rovníc. Dôveryhodné informácie ako nevyhnutná podmienka pri profilovaní spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF682.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.