Počet záznamov: 1
Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania
Názov Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca Autorské údaje Marek Kukura, školiteľ: Eva Hanuláková Autor Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 162 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing sociálny * správanie sociálne * prevencia * zdravie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 919641
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 116.7 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 2.4 MB verejne dostupné kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 919641 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1