Počet záznamov: 1
Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania
Názov Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca Autorské údaje Marek Kukura, školiteľ: Eva Hanuláková Autor Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 162 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing sociálny * správanie sociálne * prevencia * zdravie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 919641
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 116.7 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 2.4 MB verejne dostupné kniha
Call number Location Sublocation Info 919641 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Počet záznamov: 1