Počet záznamov: 1  

Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect

  1. Názov Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect
    Preklad názvuZlepšuje kvalita služieb a marketing sociálnych médií udržanie si zákazníkov v hoteloch? Testovanie efektu mediácie
    Autorské údajeRomina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková
    Autor Cheraghalizadeh Romina
    Spoluautori Dědková Jaroslava
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 2 (2022), s. 118–133. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2022-2-008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá kvalita služieb * marketing * médiá sociálne * spokojnosť zákazníkov * hotelierstvo
    AnotáciaSkúmanie vplyvu kvality služieb a marketingu sociálnych médií na udržanie si zákazníkov v hoteloch. Hodnotenie, ako spokojnosť zákazníkov, povedomie o značke a imidž značky sprostredkúvajú túto asociáciu. Testovanie hypotézy bolo urobené pomocou korelačnej a regresnej analýzy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF586.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.