Počet záznamov: 1
Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect
Názov Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect Preklad názvu Zlepšuje kvalita služieb a marketing sociálnych médií udržanie si zákazníkov v hoteloch? Testovanie efektu mediácie Autorské údaje Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková Autor Cheraghalizadeh Romina Spoluautori Dědková Jaroslava Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 2 (2022), s. 118–133. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2022-2-008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá kvalita služieb * marketing * médiá sociálne * spokojnosť zákazníkov * hotelierstvo Anotácia Skúmanie vplyvu kvality služieb a marketingu sociálnych médií na udržanie si zákazníkov v hoteloch. Hodnotenie, ako spokojnosť zákazníkov, povedomie o značke a imidž značky sprostredkúvajú túto asociáciu. Testovanie hypotézy bolo urobené pomocou korelačnej a regresnej analýzy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 586.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1