Počet záznamov: 1  

Zmena v marketingovej komunikácii firmy - dopad pandémie

  1. Názov Zmena v marketingovej komunikácii firmy - dopad pandémie : bakalárska práca
    Autorské údajeTomáš Šumichrast, školiteľ: Jozef Gajdoš
    Autor Šumichrast Tomáš
    Ďalší autori Gajdoš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2022. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra923280

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha763.2 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce13.2 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.