Počet záznamov: 1  

Význam zákazníckeho servisu v logistike vybranej spoločnosti

  1. Názov Význam zákazníckeho servisu v logistike vybranej spoločnosti : diplomová práca
    Autorské údajeAdam Nemček, školiteľ: Patrik Richnák
    Autor Nemček Adam
    Ďalší autori Richnák Patrik (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu výroby a logistiky - zrušená
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 57 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra922939

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.